Benvolgudes famílies:
Aquest dilluns 2 d’octubre comencen les activitats extraescolars a l’escola.
A continuació us descrivim el que els nens cal que duguin per a cada activitat a la que estiguin inscrits:
Piscina petits (dilluns) i grans (divendres)
- Banyador
- Tovallola
- Xancletes
- Casquet de piscina
- Ulleres de piscina (opcional)
Els petits han de dur motxilla diferent de la que ja porten a l’escola.
NO poseu motxilla amb rodes, no resulta còmode per anar en parelles i en filera pel carrer.
Els heu de recollir a la piscina a les 17:50 (Club Esportiu Mediterrani, c/ Begur 44)
Multiesports petits (dimarts)
- Xandall
- Sabatilles esportives
Futbol (dilluns o dimecres)
- Xandall
- Sabatilles esportives
Basquet (dijous)
- Xandall
- Sabatilles esportives
Patinatge (divendres)
- Xandall
- Sabatilles esportives
- Patins
Iniciació a la dansa (dijous o divendres)
- Roba còmoda que no sigui massa ampla (leggins, xandall, maillot si en tenen…)
- Mitjons
- Cabells recollits
Només per les classes del divendres, heu de recollir als infants al acadèmia a les 17:00 (La Fàbrica dels somnis, c/ Sagunt 109)
Hip-dance (dimarts)
- Roba còmoda (tipus xandall, leggins, etc)
- Sabatilles esportives
Angles grans (dilluns) i petits (dijous)
Els heu de recollir a l’academia de Macdaid a les 17h, c/ d’Iberia 1)
INDICACIONS GENERALS PER TOTES LES ACTIVITATS
- El berenar s’ho donaran una vegada hagi finalitzat les activitats, per tal de poder aprofitar al màxim el temps.
- Per les activitats esportives dins de l’escola, cal que els nens portin cantimplora per que puguin hidratar-se durant l’activitat .
- Totes les activitats comencen a les 16h i acaben a les 17h. Us demanem puntualitat, i us recordem que ES PENALITZARÀ CADA RETRÀS DE 10 MINUTS AMB 4€, que servirà per pagar el temps extra que s’hagin d’esperar els talleristes/ monitors. Aquest import es cobrarà a les famílies responsables del retards en el rebut del mes següent.
- Els pagaments de les activitats extraescolars es faran de manera anticipada del dia 1 al 15 de cada mes; si no es fa el pagament el nen o nena no podrà participar en l’activitat. Es podran fer per transferència bancària o amb la targeta social. A l’inici de cada mes us enviarem per correo electrònic o trobareu en les motxilles dels nens i nenes un rebut amb el número de compte i l’import a pagar. Concepte de la transferència: NOM ALUMNE + MES DEL REBUT + EXTRAESCOLAR. S’haurà d’enviar el justificant de pagament al correu elèctronic rebutsampacalmaiol@gmail.com o entregar-lo a l’Ana, que és la persona responsable de gestionar els pagaments. La trobareu de dilluns a divendres de 16:00 a 17:00 a l’escola. Només en casos excepcionals s’acceptaran els pagaments en metàli·lic.
Baixa’t el pdf amb la informació:

Moltes gràcies.
COMISSIÓ D’EXTRAESCOLARS